Kauppa- ja jäsenyysehdot Bon Petitissä
Bon Petit on online-alusta, joka tarjoaa jäsenilleen erinomaisia alennuksia perheisiin ja lapsiin liittyvistä tuotteista. Bon Petit -jäseneksi liittyminen edellyttää, että olet vähintään 18-vuotias ensimmäisen ostoksesi yhteydessä.
Alusta on tarkoitettu yksinomaan yksityishenkilöille ja maksaa 298 KR. kuukaudessa jäsenyyteen. Jäsenyytesi uusitaan automaattisesti joka kuukausi, kunnes päätät peruuttaa.
Voit peruuttaa jäsenyytesi milloin tahansa kirjautumalla tilillesi osoitteessa bonpetit.se ja valitsemalla "Oma tilini" -kohdasta "Peruuta jäsenyys". Huomaa, että teknisistä syistä voit peruuttaa jäsenyytesi vasta 48 tunnin kuluttua luomisesta. Kun peruutuspyyntösi on vastaanotettu, saat sähköpostiisi vahvistuksen peruutuksesta. Jos et saa sähköpostivahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse peruutuksen varmistamiseksi.
Ostoksilla voi tehdä myös ilman jäsenyyttä, mutta joudut maksamaan normaalihinnat. Suosittelemme jäsenyyden luomista saadaksesi alennettuja hintoja ja lisäetuja.
Näin ostat Bon Petitissä
Bon Petitillä on kaksi ostotapaa, joista valita. Jos haluat liittyä jäseneksi ja saada erikoistarjouksia ja merkittäviä säästöjä. Valitsemalla jäsenhinnan, sinulle luodaan automaattisesti jäsenyys verkkosivuilla kerrotun mukaisesti. Sinua pyydetään valitsemaan jäsenyys ja maksamaan jäsenhinta kassalla.
Toisaalta, jos haluat tehdä ostoksia normaalihinnoilla ilman jäsenyyttä, voit siirtyä vieraskassalle ja ostaa tavarasi normaalihintaan. Huomaa, että et voi lisätä jäsenyyttä tällä menetelmällä. Ostoksen tekeminen normaalihintaan ei anna sinulle pääsyä jäsenyyden etuihin.
Kun olet suorittanut tilauksesi, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Huomaa, että emme lähetä sähköpostia, kun tilauksesi lähetetään. Sen sijaan saat viestin GLS:ltä tai PostNordilta, kun pakettisi on valmis noudettavaksi tai toimitettavaksi.
Jos tarvitset fyysisen kopion tilausvahvistuksestasi, lähetä sähköpostia osoitteeseen hej@bonpetit.se.
Tiettyjen tuotteiden tilaaminen
Voit tilata tuotteita yksinomaan Bon Petit -verkkomaailman kautta. Jos sinulla on kysyttävää tietyistä merkeistä tai tuotteista, joita ei tällä hetkellä ole saatavilla alustallamme, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen hej@bonpetit.se. Teemme parhaamme vastataksemme kaikkiin pyyntöihisi.
Peruuttaa tilauksen
Jos haluat peruuttaa tilauksen oston jälkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme suoraan puhelimitse ja anna tilausnumerosi sekä peruttavien osien tiedot. Huomaathan, että tilauksen voi peruuttaa vain, jos varastomme ei ole vielä aloittanut sen käsittelyä.
Määrärajat Bon Petitissä
Kun teet ostoksia Bon Petitissä, kaikkien tuotteiden määrää on rajoitettu. Ellei tuotesivulla toisin mainita, kaikkien tuotteiden enimmäisostoraja on kolme samanlaista tuotetta tilausta kohden. Tämä estää myynnin jatkamisen ja varmistaa, että kaikki asiakkaat voivat hyötyä tuotteidemme kilpailukykyisistä hinnoista.
Teknisistä rajoituksista johtuen verkkojärjestelmämme ei voi automaattisesti valvoa tätä rajaa. Siksi olemme sisällyttäneet nämä tiedot käyttöehtoihimme ja ilmoitamme sinulle sähköpostitse, jos olet ostanut yli kolmen tuotteen rajan.
Jos olet vahingossa tilannut enemmän kuin kolme identtistä tuotetta, tiimimme muokkaa tilaustasi vastaavasti ja palauttaa ylimääräisen summan muutaman työpäivän kuluessa.
Jos sinulla on kysyttävää määrärajoituksista tai haluat tiedustella rajan ylittävien ostojen ostamista, ota rohkeasti yhteyttä sähköpostitse.
Bon Petitin tuotteiden hinnat
Kun teet ostoksia Bon Petitissä, jokainen tuote näyttää kahdentyyppisiä hintoja: normaalihinta ja jäsenhinta. Jäsenhinnat tarjotaan yksinomaan kaikille Bon Petit -jäsenille, ja ne voivat säästää jopa 100%, koska tarjoamme jäsenillemme useita ilmaisia tuotteita. Tuotteemme säästävät keskimäärin 45 % kaikista tuotenumeroista.
Näytetyt normaalihinnat ovat asiakkaille, jotka eivät halua liittyä jäseneksi. Normaali hinta ei tuota yhtä suurta säästöä. Vaikka normaalihinta voi olla suositushinta muissa myymälöissä tai verkkokaupoissa, näin ei aina ole.
Jokaisen tuotteen yläreunaan ilmestyy merkki, jossa näkyy säästöprosentti. Tämä säästö lasketaan vertaamalla normaalihintaa jäsenhintaan.
Kaikki bonpetit.se-sivustolla näkyvät hinnat ovat kruunuissa.
Bon Petit -tuotteita ilmaiseksi
Bon Petit -jäsenet voivat valita yhden ilmaisen tuotteen tilausta kohden. Vain jäsenet saavat nämä tuotteet ilmaiseksi, muuten voimassa normaalihinta. Huomaa, että vain yksi ilmainen tuote on sallittu Bon Petit -tilausta kohden. Jos valitaan useampi kuin yksi tuote, varastomme valitsee vain yhden tuotteen lähetettäväksi tilauksen mukana.
Maksut Bon Petitissä
Stripe-maksu on ainoa Bon Petit -palvelussa käytettävissä oleva maksutapa. Asiakkaat voivat maksaa Visa Dankortilla, Visalla, Visa electronilla ja Mastercardilla. Maksuprosessin yksinkertaistamiseksi kaikki maksu- ja korttimaksut sisältyvät hintaan, jota Bon Petit edustaa. Jäsenmaksut ja tuotemaksut hyväksytään vain pankkikortilla. Summa veloitetaan vain, kun Bon Petit lähettää tuotteet tai aloittaa jäsenyyden.
Kaikki Bon Petitin hinnat sisältävät ALV:n ja ne lasketaan päivittäin. Huomaathan, että ilmoitetut hinnat ovat päivähintoja.
Toimitus- ja toimituspolitiikka
Pyrimme toimittamaan pakettisi mahdollisimman nopeasti ja monessa tapauksessa arvioidut toimitusajat voivat olla ilmoitettua lyhyempiä. Jäsenenä voit nauttia nopeammista toimitusajoista. Ostaessasi tuotteita jäsenhinnoilla voit odottaa nopeampaa toimitusta kuin normaalihinnoilla ostettaessa. Jäsenten tilaukset pakataan aina ensin, mikä nopeuttaa toimitusaikoja.
Bon Petitillä tehdyt tilaukset lähetetään valitun operaattorin kautta ja toimitetaan suoraan osoitteeseesi (jaettu yksityinen toimitus) tai valitsemaasi pakettikauppaan (ei jakelua). Jäsenet voivat odottaa 2-4 arkipäivän toimitusaikaa varastossa oleville tuotteille. Varastossa loppuneiden tuotteiden toimitus voi kestää jopa 14 arkipäivää, mutta pyrimme toimittamaan nämä tuotteet entistä nopeammin. Jäsenten etävarastotilaukset pakataan ennen normaalihintaisia tilauksia. Jos teet tilauksen normaalihintaan, oletettu toimitusaika on 25-30 arkipäivää.
Voit tarkistaa tuotteen varastotilan ja nähdä sen tilausvahvistuksestasi. Jos tuote on etäkäyttöinen, se ilmoitetaan tuotteen vieressä tilausvahvistuksen oikealla puolella. Jäsenet saavat ilmaisen toimituksen ensimmäisestä tilauksestaan, ja myöhemmistä tilauksista veloitetaan 39 kruunua. Muilta kuin jäseniltä veloitetaan 59 kruunun toimitusmaksu. normaalihintaan ostettuna. Yksityiseen osoitteeseen toimitettaessa toimitusmaksu on 59 kruunua. jäsenille ja 39 kruunua. toimitusta varten pakettikauppaan.
Uudet jäsenet voivat saada ilmaisen toimituksen ensimmäiselle tilaukselle, jos he haluavat toimittaa sen pakettikauppaan. Jos olet tilannut personoidun tuotteen, kuten tuotteen mukautetulla nimellä tai tekstillä, varaa toimitusaika jopa 14 arkipäivää, vaikka pyrimme toimittamaan nämä tuotteet vielä nopeammin.
Jos sinulla on lisäkysymyksiä, saat lisätietoja käytännöistämme vierailemalla verkkosivuillamme tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse, puhelimitse tai kirjallisesti. Ystävälliset asiakaspalvelumme ovat valmiina auttamaan sinua ja antamaan lisätietoja odotetusta toimitusajasta tiettyjen tuotteiden ja tilausten osalta.
Peruuttamis- ja palautusoikeus
Bon Petit antaa 14 päivän ajan tilauksen peruuttamiseen ja tuotteiden palauttamiseen. Tämä ajanjakso alkaa päivästä, jolloin vastaanotat tuotteen. Jos haluat peruuttaa ja palauttaa tuotteen, ilmoita siitä meille 14 päivän kuluessa sähköpostitse osoitteeseen hej@bonpetit.se.
Vastaamme 48 tunnin sisällä arkisin ja pyydämme sinua liittämään mukaan tilausnumerosi ja kuvauksen tuotteista, jotka haluat palauttaa.
Huomaa, että et voi peruuttaa ostoa yksinkertaisesti kieltäytymällä vastaanottamasta tuotetta, ellet ole sopinut asiasta kanssamme sähköpostitse. Jos tuote on sinetöity, et voi peruuttaa tai palauttaa sitä, jos sinetti on rikki toimituksen jälkeen tai jos etiketti on poistettu tai vaurioitunut.
On tärkeää huomata, että 14 päivän peruuttamisoikeus koskee vain fyysisiä tuotteita. Koska digitaaliset tuotteet, mukaan lukien jäsenyys, ovat saatavilla välittömästi, näillä tuotteilla ei ole peruuttamisoikeutta.
Tuotteen palautus
Jos haluat käyttää 14 päivän peruutusoikeuttasi fyysiseen tuotteeseen, sinun on palautettava se meille välittömästi ja viimeistään 14 päivän kuluessa peruutuspäätöksestäsi ilmoittamisesta. Olet vastuussa kaikista tuotteen palauttamiseen liittyvistä kuluista. On tärkeää pakata tuote asianmukaisesti palautusta varten, sillä olet vastuussa sen turvallisesta palauttamisesta ja siitä, että se on jäljitettävissä, jos pakkaus katoaa. Kun olet lähettänyt paketin, ilmoita siitä asiakaspalveluumme osoitteeseen hej@bonpetit.se, jotta voimme aloittaa palautuksesi käsittelyn toimituspäivästä alkaen.
Tuotteen kunto palautuksen yhteydessä
Tanskan lain mukaan olet vastuussa vain tuotteen arvon alenemisesta, joka johtuu käsittelystä, joka ylittää sen, mikä on tarpeen tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan määrittämiseksi. Tarkemmin sanottuna voit kokeilla tuotetta samalla tavalla kuin fyysisessä kaupassa. Jos olet käyttänyt tuotetta enemmän kuin on välttämätöntä, katsomme sen käytetyksi. Tässä tapauksessa, jos katut ostosta, saat tuotteen kaupallisesta arvosta riippuen vain osittaisen hyvityksen tai ei lainkaan hyvitystä. Bon Petit määrittää tuotteen arvon sen kunnon perusteella.
Hyvinvointituotteissa alkuperäinen pakkaus voi olla ratkaiseva osa tuotteen arvoa, sillä pakkausvauriot voivat tehdä tuotteen jälleenmyynnin mahdottomaksi. Siksi kehotamme palauttamaan tuotteen vahingoittumattomana.
Palautusten hyvitykset
Jos muutat mieltäsi ostoksestasi, palautamme maksetun summan. Jos tuotteen arvo kuitenkin alenee käsittelysi vuoksi enemmän kuin on tarpeen tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden määrittämiseksi, vähennämme tämän summan hyvityksestäsi. Tämä on Bon Petit -käytäntömme mukaista.
Palautusprosessin aloittamiseksi lähetä meille sähköpostia osoitteeseen hej@bonpetit.se ja ilmoita meille päätöksestäsi 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Huomioithan, että paketin vastaanottamatta jättämistä ei pidetä pätevänä palautuksena.
Kun olet ilmoittanut meille päätöksestäsi peruuttaa osto, hyvitämme kaikki maksut, mukaan lukien toimituskulut (lukuun ottamatta ylimääräisiä kustannuksia, jotka aiheutuvat muun toimitustavan valinnasta kuin Bon Petitillä tarjoamamme halvin vakiotoimitus), ilman aiheetonta viivytystä. ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun saimme viestisi. Hyvitys suoritetaan samalla maksutavalla, jota käytit alkuperäisessä ostoksessa. Voimme kuitenkin pidättää hyvityksen, kunnes saamme tuotteen takaisin tai kunnes toimitat todisteen tuotteen palauttamisesta.
Sisältö palautuksen yhteydessä
Kun palautat tilauksen, muista liittää mukaan kopio tilausvahvistuksesta, palautuksesta ilmoittava sähköposti sekä mahdollinen kirjeenvaihto asiakaspalvelumme kanssa osoitteessa hej@bonpetit.se.
Valitusoikeus
Bon Petit antaa 24 kuukauden valitusoikeuden toimituspäivästä. Tämä tarkoittaa, että sinulla on mahdollisuus korjata, vaihtaa, palauttaa tuote tai saada hinnanalennusta tilanteesta riippuen. Muista, että reklamaation tulee olla perusteltu ja että vika ei ole syntynyt tuotteen epäasianmukaisesta käytöstä tai muusta haitallisesta käytöksestä. Lisäksi tuotteille, joiden käyttöikä on rajoitettu, valitusoikeus on myös rajoitettu.
Milloin minun pitäisi ilmoittaa ongelmasta?
Jos huomaat Bon Petitiltä ostamassasi tuotteessa virheen tai puutteen, on tärkeää ilmoittaa siitä meille mahdollisimman pian tai kohtuullisen ajan kuluessa ongelman havaitsemisesta. Voit ottaa meihin yhteyttä osoitteeseen hej@bonpetit.se, niin käsittelemme valituksesi yllä kuvatulla tavalla. On aina suositeltavaa tehdä reklamaatio kahden kuukauden kuluessa vian havaitsemisesta nopean hoidon varmistamiseksi.
Toimituskulujen korvaus
Jos haluat ilmoittaa tuotteen virheestä, saatat joutua lähettämään sen meille sopimuksen mukaan.
Anna yksityiskohtainen kuvaus tuotteen ongelmasta ja liitä kuvia mahdollisista vaurioista tai vioista palautuksen yhteydessä. Jos valituksesi on pätevä, hyvitämme kohtuulliset toimituskulut.
Huomioithan, että emme voi ottaa vastaan postiennakolla tai vastaavalla tavalla lähetettyjä paketteja. On tärkeää varmistaa, että tuote on asianmukaisesti pakattu ja että saat toimitustodistuksen, jotta voit vaatia palautusta lähetyskuluistasi ja seurata pakettiasi.
Valitsemasi kuljetusyrityksen on voitava seurata pakettia, jos se katoaa.
Lahjakorttien tai alennuskoodien käyttö
Jos olet ostanut lahjakortin, voit lunastaa sen myymälässä. Tämä koskee myös kampanjoiden tai vastaavien kampanjoiden alennuskoodeja. Vain yhtä ambassador-koodia voi käyttää jäsentä kohden riippumatta siitä, onko se sama alennuskoodi vai joltain ambassadoreistamme.pr. jäsen. Tämä koskee sekä samaa alennuskoodia että lähettiläitämme toisella puolella.
Onko sinun tehtävä valitus?
Jos haluat tehdä valituksen ostoksestasi, vastoin odotuksiamme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen hej@bonpetit.se.
Jos emme löydä ratkaisua, voit lähettää valituksen Reklamaatiokeskukseen, mikäli ehdot täyttyvät. Voit ottaa yhteyttä valituksenratkaisukeskukseen seuraavassa osoitteessa: Center for Complaint Resolution, Nævnenes Hus, Toldboden 2, Viborg, 8800.
Huomaa, että jos olet kuluttaja, joka asuu muussa EU-maassa kuin Tanskassa, voit lähettää valituksen Euroopan komission online-valitusportaalin kautta osoitteessa ec.europa.eu/odr.
Lapset ja nuoret alle 18-vuotiaat
Luomalla jäsenyyden Bon Petit -palveluun vahvistat, että olet yli 18-vuotias ehtojemme mukaisesti. Jos olet alle 18-vuotias, vanhempiesi tulee allekirjoittaa rekisteröinti- ja jäsensopimus. Vanhempi voi aina irtisanoa sopimuksen riippumatta siitä, täyttääkö lapsi vai alle 18-vuotias henkilö ikärajan. Alle 18-vuotiaat voivat ostaa tuotteita vain normaalihintaan eivätkä voi luoda jäsenyyttä oston yhteydessä.
Yksityinen politiikka
Bon Petitillä suhtaudumme henkilötietojen käsittelyyn erittäin vakavasti. Kun tulet rekisteröityneeksi asiakkaaksi, tallennamme nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi turvallisesti sähköiseen rekisteriin. Vain valtuutetuilla Bon Petit -asiakaspalvelun työntekijöillä on pääsy näihin tietoihin.
Näiden henkilötietojen tallentamisen tarkoituksena on varmistaa tilaustesi sujuva toimitus. Säilytämme henkilötietoja myös kirjanpitolain mukaisesti, jonka mukaan kirjanpitoaineisto on säilytettävä viisi vuotta kuluvan tilikauden päättymisestä.
Pyydämme aina suostumustasi ja tarjoamme avoimuutta tallentamistamme tiedoista ennen kuin rekisteröimme lisää henkilötietoja Bon Petitille.
Asiakastiedot lähetetään aina salatussa muodossa yksityisyytesi suojaamiseksi.
Bon Petitin rekisteröityneillä asiakkailla, jäseninä tai ei, on oikeus vastustaa kaikkien henkilötietojen tallentamista ja saada pääsy rekisteröimiimme tietoihin. Sinulla on henkilötietolain (GDPR) mukaisia oikeuksia, ja otamme mielellämme vastaan kaikki asiaa koskevat kysymykset tai lisätietopyynnöt. Ota rohkeasti yhteyttä osoitteeseen hej@bonpetit.se saadaksesi apua.
Jos rekisteröidyt uutiskirjeemme tilaajaksi, rekisteröimme vain sähköpostiosoitteesi ja joissain tapauksissa etunimesi. Lisätietoa ei tarvita. Emme paljasta sähköpostiosoitettasi muille kuin edellä mainituille yrityksille. Tietosi ovat turvassa Bon Petitillä.
Evästeet Bon Petitissä
Bon Petit käyttää evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi verkkosivustollamme. Näin voit helposti kirjautua sisään ja nähdä asiaankuuluvat tuotteet ja uudet tarjoukset vierailusi aikana Bon Petitissä.
Evästeet ovat pieniä tiedostoja, jotka sisältävät tietoja aikaisemmasta tai nykyisestä asiakastilastasi, katsomistasi tuotteista ja muita tietoja, jotka liittyvät käyttäytymiseen tai kiinnostuksen kohteisiisi verkkosivustollamme. Nämä tiedostot tallennetaan PC:lle, Macintoshille, tabletille tai matkapuhelimelle.
On tärkeää huomata, että evästeet eivät pysty tunnistamaan sinua henkilönä, vaan tunnistavat laitteesi ja varmistavat, että saat optimoidun version verkkosivustostamme osoitteessa bonpetit.se. Säilytämme evästeitä yleensä enintään 12 kuukautta.
Bon Petit käyttää evästeitä seurantaan, asetuksiin ja teknisiin tarkoituksiin. Nämä evästeet auttavat meitä seuraamaan verkkosivuston suorituskykyä, parantamaan käyttökokemusta ja parantamaan markkinointiponnisteluja.
Vieraillessasi verkkosivustollamme saatat kohdata erilaisia evästeluokkia. Jotkut niistä ovat alla esitetyn mukaisia:
Ensimmäisen osapuolen evästeet
Bon Petit asettaa nämä evästeet. Suurimmaksi osaksi ne ovat ehdottoman välttämättömiä, jotta voit liikkua sivustolla ja käyttää sen ominaisuuksia.
Kolmannen osapuolen evästeet
Sen lisäksi, että käytämme näitä sovelluksia, tietyt kolmannet osapuolet ja sidoskumppanit voivat asettaa evästeitä tietokoneellesi ja käyttää niitä sekä verkkojäljitteitä.
Google Analytics
Bon Petit käyttää Google Analyticsin evästeitä seuratakseen verkkosivuston liikennettä parantaakseen verkkosivustoa. Google Analytics -eväste sisältää uudelleenkohdistusevästeen. Uudelleenkohdistamisen yhteydessä Google tallentaa evästeen tietokoneellesi/laitteellesi.
Google AdWords
Google AdWords -evästettä käytetään Google-hakuverkoston ja Google Display -verkoston mainosten tulosten seurantaan sekä uudelleenkohdistamiseen. Uudelleenkohdistaminen on mainosten anonyymiä kohdistamista Googlen Display-verkostossa.
Facebook
Facebook-evästettä käytetään online-käyttäytymiseen perustuvaan mainontaan ja tulosseurantaan Facebook-mainosten yhteydessä.
HubSpot
Bon Petit käyttää Hubspotia markkinointiin ja CRM-seurantaan. HubSpotin seurantakoodi määrittää seuraavat evästeet, joista voit lukea lisää heidän verkkosivuiltaan.
Sivuston tilastot
Sinulla on aina mahdollisuus asettaa selaimesi niin, että se varoittaa, kun saat evästeen. Huomaa, että sinulla on myös mahdollisuus poistaa evästeiden käyttö kokonaan käytöstä selaimessasi.
Jos haluat poistaa evästeet, voit tehdä sen selaimesi asetuksista. Jos sinulla on kysyttävää evästeistäsi, voit aina ottaa yhteyttä Bon Petitiin osoitteessa hej@bonpetit.se
Yritykset, joiden kanssa harjoitat liiketoimintaa bonpetit.se:n kautta: